فواید ساخت چرخگیر ها
نوشته شده توسط : میکروصنعت

فواید ساخت چرخگیر چیست؟

ساخت چرخگیر ها کمک زیادی به همه افرادی که خودرو شخصی دارند کرده است . یکی از فواید ساخت چرخگیر حمل خودرو در زمان پنچری است . به خصوص اگر این پنچری در خارج از شهر اتفاق بیفتد .

همه ما حتی یک بار هم که شده پنچر شدن لاستیک خودرو را تجربه کرده ایم . گاهی پنچر شدن لاستیک ها در داخل شهر اتفاق می افتد و می توانیم به راحتی به نزدیک ترین محل تعویض لاستیک مراجعه کنیم . اما اگر اتفاقی مشابه در خارج از شهر برایمان رخ دهد چه باید کرد ؟ پنچر گیری خودرو در خارج از شهر می تواند همانند یک کابوس باشد .

دلیل پنچر شدن لاستیک ها همیشه سوراخ شدن آن ها توسط یک شی خارجی نیست . گاهی این اتفاق به دلیل استفاده بیش از اندازه از لاستیک و یا مستهلک شدن آن اتفاق می افتد . بهتر است توصیه بررسی خودرو قبل از سفر را جدی بگیریم زیرا در برخی از موارد با مشاهده علائمی به راحتی متوجه می شویم که لاستیک ممکن است پنچر شود .

برای مثال علائمی مانند ایجاد رنگ و یا برجستگی هایی بر روی لاستیک نشان دهنده وجود یک نقص هستند و این هشدار را به ما می دهند که ممکن است به زودی این لاستیک پنچر شود . در صورت مشاهده علائم مشابه می توانیم هر چه زود تر نسبت به رفع این ایرادات و یا تعویض لاستیک اقدام کنیم تا سفری مطمئن تر را تجربه کنیم .

فواید ساخت چرخگیر

اما برخی افراد همواره توصیه های ایمنی قبل از سفر را جدی نمیگیرند و بدون بررسی خودرو وارد جاده می شوند . اما باز هم نگران نباشید . در صورتی که خودرو شما در میان جاده پنچر شد می توانید با شرکت های مربوطه تماس بگیرید و از آن ها درخواست کنید که یک جرثقیل یدک کش و یا یک چرخگیر برای کمک به شما و حمل خودرو تا نزدیک ترین محل تعمیر بفرستند .

میکروصنعت یکی از بهترین برندهای سازنده چرخگیر و سازنده جرثقیل یدک کش در ایران میباشد. محصولات دارای گارنتی تعویض و تعمیر رایگان میباشند.

 

جرثقیل یدک کش ساخت جرثقیل یدک کش سازنده جرثقیل یدک کش نصب جرثقیل یدک کش ساخت جرثقیل سازنده جرثقیل ساخت چرخگیر سازنده چرخگیر

 

برای ارتباط با ما با ۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸ - ۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰ تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: سازنده چرخگیر , ساخت چرخگیر , سازنده جرثقیل , ساخت جرثقیل , نصب جرثقیل یدک کش , جرثقیل یدک کش ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: